فقط بخاطر تنها عشقم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

تصاویر عاشقانه, عکس عاشقانه

دفتر عشـــق كه بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیكه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو كارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیكنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاكیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خـــــــــــــــــلاص رو
ازاون كه عاشقـــت بود
بشنواین التماسرو
...............
.........
....

.

دوستدارشمااسما



نظرات شما عزیزان:

خودت حدس بزن
ساعت14:42---1 بهمن 1392
اینا همه دروغ میگن ...........................خیلی خیلی هم مسخرست
پاسخ:مهم نیست کی هستی مهم نیست کی راست میگه کی دروغ مهم اینه که نظر شما برام مهم نیست!!!


مجید
ساعت22:48---14 دی 1392
خیلی گلی

قصه دلها
ساعت22:25---14 دی 1392
اجی گلی منو اخراجم کردن از همه بچه ها خداحافظی کن اجی گلیم همیشه موفق باشی

فقط یه زحمت دارم واست فقط به نیلو بگو دلم واسه ندیدنش خونه اگه خواست شمارمو داره بهم اس بده اگه نه هم ک بگو همیشه خوشبخت باشه و به چیزای ک گفتم عمل کنه

امیدوارم بتون دوباره ببینمتون دارم دغ میکنم مرسی اجی گلی همیشه گلی
پاسخ:داداشم عزیزم بدون تو تحمل اونجا سخته منم از دوریت دق میکنم لطفا منو ازخودت بی خبر نذار.


مجید
ساعت16:56---14 دی 1392
سلام.اسما اینقدر دوست دارم که نمیخوام دچار سوء تفاهم شی. شک نکن مسئله ی مهمی بود که اینکارو کردم . دانیال نامردتر از اونیه که فکرشو کنی.ولش کن نمیخوام غیبت کنم . اسما هیچکی برام مهم نیس فقط تویی و نیلو که دلم نمیخواد هرگز ناراحت شین از دستم. دوست دارم





اگه دلت راضی شد حق بدی بهم تا بتونم بازم برات اینجا نظر بذارم همینجا یه نظر صفحه خالی بذار.امشب نگاه میکنم.اگه نذارشتی بهت قول میدم که مزاحمت نشم و دیگه نظر نذارم
پاسخ:داداش گلم تو سروری تاج سری


آشنا
ساعت2:32---14 دی 1392
سلام آبجی نیایش اول بگم وب بسیار جالب وقشنگی داری
اومدم بگم تولد یاسین هست
تو وب خودش براش تولد گرفتم
دوست دارم تو هم باشی وتبریک بگی
با اومدنت ب مهمونی صفا بده
اینم آدرس:
http://7768.blogfa.com

اگا به دادا شیرو دسترسی داری حتما حتما ب اونم بگو بیاد یه کامنت بذاره
بیایهاااااااااا


مجید
ساعت2:57---13 دی 1392
شبهای بیداری را دوست دارم چون تو مرا دوس داری.تورا دوس دارم چون شبهارا در انتظار بودنت سر میکنم.بودنت تنها آرزوی شبهایم است چرا که شبها از صدای گریه هایم خواب ندارند.بیا ، بیا ای آرزوی شبهای برفی بیا ای طلوع صبح های دل انگیز بیا ای صدای سکوت نسیم بهاری بیا ای سپیده ی آبی سحرگاهان ، بیا ، بیا ، بیا

سامی43
ساعت0:05---13 دی 1392
النا عالیه وبلاگت خیلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,ساعت 19:15 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت